De aankomst

3 mei 2015 - Jeruzalem, Israël

We zijn gearriveerd in Jeruzalem. De reis is voorspoedig verlopen. In Brussel waren we zo door de douane heen en hebben we even moeten wachten voordat wij de vliegtuig in mochten. Het was een kleine vliegtuig maar we hebben ons prima vermaakt.
Ma vond het fantastisch om mee te maken dat zo'n groot voertuig in de lucht blijft zweven (vliegen). In het begin was de uitzicht een wolken zee, maar na een poosje hebben wij bergen en land gezien. Ze had nergens last van. We hebben een prima landing gehad.
Nadat we de auto hebben opgehaald gingen we op weg naar Jeruzalem. Het is weer even wennen om wat brutaler te zijn in het verkeer dan in Nederland. Er wordt een hoop getoeterd onderweg als het een Israëliër vind dat het niet voldoende opschiet. Om 18:00 waren we aan gekomen bij het appartement. Het is een nette opgeknapte appartement. We verblijven in een wat orthodoxe wijk. Er wonen in deze wijk Israëliërs die wat orthodox gekleed zijn met pijpen krullen. Daar hadden we toen wij het appartement gingen boeken niet op gelet maar dat maakt dat we ons nog meer bewust zijn dat we in Israel verblijven.
We zijn nu heerlijk aan het relaxen van de reis. Morgen gaan we Jeruzalem in.

1. Jitty:
    3 mei 2015
    Fijn dat de reis goed is verlopen.
    Ik wens jullie een hele fijne tijd met elkaar.

liefs van Jitty
  2. Jan Sinke:
    3 mei 2015
    Lieve Allemaal,Hartelijk dank voor het leuke briefje
    Fijn dat jullie een goede reis heb-
    ben gehad.Ik wens jullie een hele fijne vakantie.Toch ben
    ik wel jaloers en had heel graag met jullie mee ge-
    reisd.Tiny heeft jullie altijd de hemel in geprezen en
    op stap te gaan met zulke vrolijke mensen is natuurlijk
    fantastisch.Een hele dag waren jullie in mijn gedachten .
    Ik mis Tiny wel heel erg en ik hoop ze weer spoedig te omarmen.Vandaag zijn mijn dochters en de schoonvader
    van Digna op bezoek geweest.Erg gezellig,maar wel druk.
    Verder wens ik jullie een goede nachtrust.Misschien kunnen
    we ook met elkaar skijpen.
    Hartelijke groeten voor jullie allemaal van Jan.
  3. Hennie Slot:
    4 mei 2015
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, en dat alles voorspoedig ging.
    Een fijne dag vandaag in Jerusalem