De aankomst

3 mei 2015 - Jeruzalem, Israël

We zijn gearriveerd in Jeruzalem. De reis is voorspoedig verlopen. In Brussel waren we zo door de douane heen en hebben we even moeten wachten voordat wij de vliegtuig in mochten. Het was een kleine vliegtuig maar we hebben ons prima vermaakt.
Ma vond het fantastisch om mee te maken dat zo'n groot voertuig in de lucht blijft zweven (vliegen). In het begin was de uitzicht een wolken zee, maar na een poosje hebben wij bergen en land gezien. Ze had nergens last van. We hebben een prima landing gehad.
Nadat we de auto hebben opgehaald gingen we op weg naar Jeruzalem. Het is weer even wennen om wat brutaler te zijn in het verkeer dan in Nederland. Er wordt een hoop getoeterd onderweg als het een Israëliër vind dat het niet voldoende opschiet. Om 18:00 waren we aan gekomen bij het appartement. Het is een nette opgeknapte appartement. We verblijven in een wat orthodoxe wijk. Er wonen in deze wijk Israëliërs die wat orthodox gekleed zijn met pijpen krullen. Daar hadden we toen wij het appartement gingen boeken niet op gelet maar dat maakt dat we ons nog meer bewust zijn dat we in Israel verblijven.
We zijn nu heerlijk aan het relaxen van de reis. Morgen gaan we Jeruzalem in.