Weer terug op Nederlandse bodem

13 mei 2015 - Oosterhout, Nederland

Het zit er al weer op. Ook al was de reis 10 dagen het voelt of je een aantal weken weg bent geweest. Waarschijnlijk van zoveel indrukken die we opgedaan hebben. De terug reis was prima verlopen. In de ochtend lekker rustig aan gedaan. Op weg naar het vliegveld hebben we voor de laatste keer genoten van de omgeving. De auto zonder deuken in geleverd, wat een opluchting was dat na al de ritjes die we in de hectische Jerusalem hebben beleefd. Zonder problemen langs de douane gekomen. Ma was weer heerlijk ontspannen om weer het vliegtuig in te gaan. In Brussel aangekomen heeft Fred en Romy ons opgehaald. Wat was Romy blij om ons weer te zien. Met de (bonus) Moederdag kado in haar hand kwam ze op ons afgestormd. Heerlijk om weer in je eigen omgeving te zijn. Ik ben blij dat ik nog een paar dagen vrij ben om rustig te acclimatiseren en te genieten van alles wat we mee hebben gemaakt.

1. Adriana(Adrie):
    hoi vakantiegangers.
    fijn dat de terug reis goed verlopen is.
    je broer/zoon/zwager is een schat, dat hij jullie helemaal in Brussel is komen halen.
    doe het de komende dagen lekker rustig aan.
    En dank voor jullie verslagen en foto's.
    Liefs uit Gorinchem.
    Adriana(Adrie.)
  2. Annelies:
    13 mei 2015
    Welkom thuis lieve schatten!! Nu heerlijk na genieten! Bedankt voor je heerlijke verslagen, zo konden wij in gedachten ook een beetje mee beleven!! Liefs van ons
  3. Jan Sinke:
    13 mei 2015
    Wat een mooie herinneringen,Alles ging weer aan mijn oog voorbij,Wegens de brand kwamen jullie heel wat later thuis.
    Mijn dochter zat ook bij de Moerdijk brand,Ja,wachten is niet
    prettig.In ieder geval zijn we blij dat jullie in goede gezondheid weer thuis zijn gekomen.
    We hebben ontzettend genoten van jullie mooie verhalen.Merci beaucoup van ons allemaal en tot ziens, Jan
  4. Jet:
    15 mei 2015
    Wat fijn dat jullie zo,n fijne vakantie hebben gehad. En dat de wens van Tini Twilt in vervulling is gegaan. Bijzonder hoor op zo,n leeftijd!! Ik heb net het hele reisverslag gelezen ik zit n.l met m,n benen omhoog. Heb een zeldzame huiduitslag gaat wel weer over na 3 tot 6 weken! Groetjes en tot gauw!
  5. Leontine:
    28 mei 2015
    Goedenavond Esther,
    ik weet niet of je mij nog kent, maar ik wilde graag kort iets doorgeven. Het telefoonnummer wat ik van jou gekregen heb, klopte niet. Ik denk een typfoutje. Ik wilde contact opnemen maar ik wist niet op welke manier. Ik dacht ik probeer google even en vond deze website vandaag binnen 3 seconde zoeken, haha. Techniek van tegenwoordig! ;)

Leuk dat alles zo online staat, het klinkt als een super mooie vakantie. De foto's van dat meer zijn prachtig! (Y)

Kun je mij een e-mailtjes sturen? ( [email protected] ) Alvast bedankt!
    Met vriendelijke groet,
    Leontine van Opwekking