nog twee nachtjes slapen

1 mei 2015 - Oosterhout, Nederland

Nog twee nachtjes slapen en dan gaan we op pad met ma Twilt naar Israel. De koffers zijn ingepakt en klaar om te gaan. We vertrekken vanaf Brussel en zullen rond de middag in Israel arriveren. Ik ben heel erg benieuwd hoe ma het eerste keer vliegen zal ervaren. De afgelopen weken ben ik begonnen met Hebreeuwse zelf studie. Het is erg leuk weer bezig te zijn met deze taal. Ik hoop dat ik het een beetje kan gebruiken als het nodig is. Gelukkig heb ik een woordenboek op mijn iphone. Op naar een mooie reis.

1. Jet:
    1 mei 2015
    Hele fijne vakantie! En Tini geniet van het vliegen. Het is een hele ervaring!
  2. Annelies:
    Lieve schatten.

Een super fijne vakantie toegewenst!! Leuk dat je ons op deze manier mee laat genieten!! Het zal voor ma een hele ervaring zijn, vliegen!! Kan me niet voorstellen dat ze het niet leuk zal vinden.
    Een hele dikke knuffel voor iedereen!!!

Niek en Lies
  3. Fred:
    2 mei 2015
    Esther, waar haal jij in vredesnaam de tijd vandaan??? Hebreeuwse zelfstudie! Knap hoor. Nou, je kent inmiddels mijn advies niet op safari te gaan, maar voor de rest echt heerlijk genieten van de reis en de mooie momenten daar. Dat het er dan toch nog van gaat komen. Gaaf hoor! Enne..... doe voorzichtig met ons moedertje. We zien haar nl. graag weer terug. Shalom ye all!
  4. Adriana(Adrie):
    Lieve Martin,Esther en tante Tiny:
    Een hele mooie en goede tijd gewenst.
    Ik wens jullie dan ook God's zege toe, dat jullie een goede en veilige reis hebben.
    Liefs van mij, Adrie van den Bosch.
  5. Hennie Slot:
    3 mei 2015
    Lieve schatten.
    Ik hoop dat jullie inmiddels geland zijn op Israeelische bodem.
    Ik ben benieuwd hoe dat voelt, zo ver weg.
    Ga lekker genieten van jullie vakantie.
    Het is jullie van harte gegund.
    Lieve Groetjes Michael en Hennie.
  6. Hennie Slot:
    3 mei 2015
    Lieve mensen.
    Ik heb net het bericht gekregen van Oom Janus, dat Oom Rinus vandaag is overleden.
    Willen jullie het tegen Mama vertellen❓